Kampiranje v Bovcu: 1.del

Kampirala nisem še nikoli, razen če šteje spanje v šotoru na terasi pod nadstreškom. Ne šteje? No, potem nisem. Z drobnimi živimi bitji, ki so prebivalci večine travnikov si nisem na ti. Rada imam svojo kopalnico, svojo posteljo in prostorno kuhinjo, pred menoj pa je tridnevno kampiranje. Glede na zgoraj omenjena dejstva, je jasno, da bo to več kot izziv. To bo mega izziv. 

Saj se veselim, res se. Po eni strani. Če bo vreme lepo, če ne bo pajkov in kobilic, če zgodaj zjutraj ne bo prevroče, če ne bo gužva v kuhinji.. bi znalo bit prav fajn. Počasi si morem pripravit seznam stvari, ki jih mislim vzeti s seboj. Malo potuhe mi daje to, da gremo do tja s svojimi avti, prijateljica s katero grem pa vozi karavana. To pomeni, da si lahko privoščim kakšen odvečni kos, a se mu bom poskušala izognit. Me prav zanima kako zelo bom "falila" s seznamom in kako ga bo treba spremeniti, če se bom še kdaj odpravila kampirat. Kar je malo verjetno, ampak ok, dobro je bit pripravljen. 

Kuhale si bomo same (ko rečem me, mislim nase in še 4 dekleta), tako da si moramo pripravit tudi seznam hrane in kaj nakuhat že doma. Gospod bananin kruh gre z mano, od tega ne odstopam! :) Nekaj mi pravi tudi, da bom teden preživela na tuni, testeninah, malo čičerike in paradižnikovi omaki. Zelo mogoč scenarij, ki pa mi je všeč. Razmišljam tudi, če bi vzela ponev za palačinke. Lahko si predstavljam sebe kako pečem palačinke in jih potem pred šotorom pojem, se pa sprašujem, če bo sploh čas.

Malo sem v dvomih glede oblačil. Je kampiranje sprejemljiv izgovor, da sem 3 dni v enaki trenirki ali je normalno, da imam za vsak dan drugo? Če se pričakuje, da prinesem prtljago v planinskem nahrbtniku, potem slednje ni izvedljivo. Mogoče pa gremo s svojimi avti zato, da imamo lahko kovčke. To se mi zdi edina smiselna razlaga, ker bi nam sicer prevoz lahko tudi organizirali. Na primer..

Me prav zanima kaj vse bom odvlekla s seboj in kako se bom znašla, ko okoli mene ne bo štirih debelih sten, ampak samo tanko platno. Tudi vas? Potem ostanite blizu, seznam opreme pride kmalu. 

Komentarji