Kampiranje v Bovcu: Seznam oblačil in hrane

Kot obljubljeno, je tukaj seznam opreme za moje prvo kampiranje. Opremo, torej šotore, stole, mize in podobne zadeve, smo si razdelile med seboj, zato bom ta del seznama kar spustila. Oblačil sem vzela malo več, ker je bil napovedan dež (vsak izgovor pride prav, a?). 
Seznam je bil napisan 10.6.2017 in popravljen 16.6., ko je bilo kampiranje mimo. Kar je prečrtano in zraven na novo dopisano, predstavlja koliko sem dejansko oblekla/pojedla oziroma potrebovala.

Oblačila:

5x majica s kratkimi rokavi  1x majica s kratkimi rokavi

3x majica brez rokavov  2x majica brez rokavov

2x majica z dolgimi rokavi nobene nisem oblekla, ker sem imela še 2 puloverja
2x pajkice  1x pajkice

1x trenirka
2x kratke hlace
2x pulover

9x nogavice  zakaj že 9? Ko nismo bili na pohodu, so bile itak aktualne šlape. Brez nogavic.

5x spodnje hlače

2x kopalke  1x kopalke je dovolj

2x sportni top
2x brisaca (1 velika, 1 mala)
Teniske
Še ene teniske

Gojzarji  če imaš pohodniške teniske in so v planu samo krajši vzponi, jih ne rabiš oziroma jih nisem rabila

Fuzbalerske šlape



Hrana

1kg testenin  200g sem jih pojedla, mogoče

2x tuna mexicana  1x

3x tuna nisem niti odprla paketa
4x fini mini juha  nimam komentarja
1x brusnice
1x arasidi  sej, če bi šla za 1 teden bi razumela...

2x mlecni riz
Banane
Jabolka

Ovseni piškoti
Piškotki iz oreščkov (tiste male, sladke, lepljive, okrogle zadevice)

1x paradiznikova omaka

Kava
Bananin kruh
Čufti (mamini, seveda) - čuftov sem vzela preveč, zato sem jih jedla dva dni. Za neke bajne obroke 3x na dan itak ni bilo časa, tako da so v poštev prišli prigrizki. Ki sem jih imela preveč. Vsega sem imela preveč.
Six pack piva


Dejstvo je, da mi to ni šlo najbolje od rok. Pa že itak se mi je zdelo, da mam ful malo prtljage. Z vsemi oblačili in brisačami skupaj sem napolnila komaj 3/4 nahrbtnika. No, pa še je bilo preveč. Zdej si za izziv postavljam še bolj racionalno pakiranje in sicer za dopust, ki ga planirava čez slab mesec. Aktivnosti bojo približno enake oziroma večino dneva bova nekje v naravi, spala bova pa v sobi. Torej morem spakirat manj kot za kampiranje. Teoretično. Bomo vidli. Kam greva in zakaj tam?  O tem pa drugič. :)


Komentarji