Kako sem izbrala svojo poročno pričo?

Po tem, ko sem (prvič) rekla ja, so se seveda začele uradne priprave na veliki dan. Časa je še dovolj, a ravno zato sem želela, da začnemo čim prej, da bo čim manj stresa, hitenja in neuspelih projektov. Ena izmed bolj pomembnih odločitev v celotni poročni zgodbi je seveda tudi izbira poročne priče

Moja izbira je bila očitna in zelo preprosta, saj sem vedela kdo bo moja poročna priča še preden sem sploh vedela, da se bom kdaj poročila. Izbrala sem svojo starejšo sestro, ki je za to vlogo popolna. Poleg tega, da je moja sestra in da imava res zelo lep, pristen in iskren odnos, "izpolnjuje" tudi ostale točke, ki se mi pri tej izbiri zdijo pomembne.

  • Na prvem mestu bi izpostavila to, da je dobro, če te oseba, ki bo tvoja poročna priča, zelo dobro pozna. To pomeni, da pozna tvojo osebnost, te lahko tolerira v vseh fazah predporočnega dogajanja - od stresa, nervoze pa do vzhičenja in solz sreče, ki lijejo po popolnem poročnem make up-u ter da dobro pozna tvoj okus in želje. To se mi zdi pomembno predvsem zato, ker bo priča verjetno aktivno sodelovala pri pripravah in bo za vse lažje, če bosta določene dileme lahko rešili že z enim pogledom.
  • Dobro je vedeti, če si izbrana oseba tega sploh želi. Če ji bo načrtovanje poroke (v kolikor ji to vlogo dodelite) stres, napor in vse prej kot užitek, potem je dobro razmisliti o kateri drugi osebi. Pomembno je, da v svoji vlogi vsi uživajo, ne da se v to počutijo prisiljeno.
  • Kar se meni zdi pomembno je tudi to, da ima izbrana oseba dobre organizacijske sposobnosti. Razen, če imate namen najeti poročno organizatorko, potem to morda ni tako pomembno. A v mojem primeru, ko se bova organizacije lotili sami, je to zelo pomembno. Vem, da ji lahko zaupam, da bo na dan D vse tako kot mora bit oziroma, da bo rešila zadeve v kolikor bo šlo kaj narobe. Za piko na i, to ne bo njena prva poroka. Izkušnje, ki jih že ima (bila je gost in priča) bodo prišle zelo prav. 

  • Komunikativnost! Kot prvo zato, da se bova lažje usklajevale, kot drugo pa zato, ker vem, da ji lahko prepustim kakšen pomemben klic, ji enostavno predam pomembne kontakte in neham skrbeti, če bo stvar urejena ali ne. Tudi na sam poročni dan je lažje in bolj priročno, če so osebe, ki so tesno vpletene v organizacijo, komunikativne in nimajo težav pristopiti k ostalim, saj bo njihova pomoč zagotovo potrebna in še kako dobrodošla.

  • Glede na to, da je to dan namenjen meni in mojemu fantu, se mi zdi normalno, da je pri vsaki odločitvi končna beseda najina. Seveda sva odprta za mnenja, ideje, predloge in vse kar spada zraven, a priča mora razumeti, da kljub aktivnemu sodelovanju, obvelja tista ideja, ki je všeč nama kot paru in ne komurkoli drugemu.

  • Čeprav zadnja točka, pa nikakor najmanj pomembna. S svojo sestro imava zares čudovit odnos. Vedno mi stoji ob strani, me sprejema takšno kot sem in nikoli ji ni težko kaj narediti zame. Imam jo neskončno rada in vem, da se iskreno veseli zame (oziroma za naju). Vem, da bo ob meni stala ponosno in brez kančka dvoma ali delam pravo stvar. Tam bo, ker verjame v naju s Tilnom in v najino odločitev in zato sem več kot 100% prepričana, da je ona the one kar se tega tiče. Zame bi bilo zelo nerodno, če bi vlogo poročne priče dobila oseba s katero po nekaj letih nebi bila več v stikih, pri nama s sestro pa to vem, da ni možno, saj imava vez, ki bo trajala večno.

Ker sem za zgornje točke izhajala predvsem iz lastnosti, ki jih ima moja izbranka, je jasno zakaj sem jo izbrala. Popolnoma ji zaupam in vem, da mi bodo meseci, ki so še preostali do poroke, ostali v nepozabnem spominu.

Komentarji

Objavite komentar