Recept: Mim'grede božični piškoti

Brez heca, ne verjamem kdaj sem nazadnje tako hitro pripravila testo za piškote. Če odštejem še minute, ko sem panično ugotavljala, da kuhinjska tehtnica ne dela in razmišljala o tem kako za vraga bom odmerila 200 g moke, mi je vse skupaj vzelo 10 minut časa.

Letos sem padla v nek poseben božični duh. Do lučk, drsališč in kuhančkov mi ni, sem si pa dala duška pri dekoraciji v stanovanju, izdelavi voščilnic, ki jih bova poslala po pošti in peki piškotov. Te so bili čisto prvi letos, v načrtu pa imam vsaj še 3, če uspe, pa še kakšno vrsto več.
Pri teh piškotih mi je všeč, ker so hitro narejeni (zato pa sem jih poimenovala Mim'grede božični piškoti), imajo malo sladkorja, a so še vedno izredno okusni.

Sestavine:

  • 200 g moke
  • 100 g masla sobne temperature
  • 2 rumenjaka 
  • 40 g sladkorja
  • 2 zavitka sladkorja z aromo vanilije
  • 1 čajna žlička arome vanilije
  • 5 čajnih žličk posipa za kavo z okusom karamela in mandlja Deluxe iz Lidl Slovenija
  • 2 jedilne žlice kakava
  • 2 jedilne žlice Happy Cacao Mix 
  • 2 jedilni žlici hladne vode
Postopek:
  • Ločiš rumenjake od beljakov in daš vse sestavine v eno posodo. Mesiš, dokler ne dobi oblike testa. Ko imamo gladko testo, ga oblikujemo v kepo, zavijemo v folijo in damo v hladilnik za vsaj pol ure, lahko tudi čez noč.
  • Vzameš testo iz hladilnika, ga razvaljaš na debelino cca 3-4 mm.
  • Jaz sem za piškote uporabila štampiljke z božičnimi motivi.
  • Pečeš jih na 180° približno 10-15 minut.

Dober tek! :)

Komentarji