Priprave na prihajajoče leto in Self-care adventni koledar

Tudi, če bi bili slepi in gluhi, bi vedeli, da je december, kajne? Lučke, vzdušje, poplava objav na družabnih omrežjih. No, zakaj pa ne. Po eni strani mi je december všeč ravno zato, ker je dobro vzdušje. Vsi so nekako dobro razpoloženi. Po drugi strani ga ne maram, ker se resnično bojim petard in že sama misel na praznične dni mi povzroči strah. Želim si, da bi to enkrat povsem prepovedali in da ne bi več obstajalo. A najbrž so to neuresničljive želje.

Skratka, december. Letos sem razmišljala, če si čem privoščit adventni koledar s čokoladicami ali ne. Želela sem nekaj drugače, nekaj več. Koledarji s kozmetiko me ne zanimajo, ker še to nekaj malega kar je imam, je ne uporabljam v celoti. Si pa želim delati na sebi, spremeniti slabe navade v boljše, se umirit, zmanjšat stres, prebrati več knjig in vse kar pač spada k zdravemu, uravnoteženemu in mirnemu načinu življenja. Prav tako bi želela na blog uvesti več objav povezanih s čuječnostjo, osebno rastjo in podobnimi temami, zato je zdaj pravzaprav idealen čas, da naredim prvi korak v tej smeri.
O tem sem ravno nekaj dni nazaj govorila tudi s prijateljico in odločili sva se, da si pripraviva svoj adventni koledar. Da pa ves trud ni bil zaman, ga delim tudi z vami. Naloge so sila preproste, prijetne in koristne. No, mogoče nekatere zahtevajo malo več truda kot druge, a v tem je bistvo. Spremembe. Ne potem, od 1. do 15. januarja. Od danes in za vedno. Zakaj se ne bi na novo leto pripravila zdaj in potem navade samo peljala naprej, kot pa da se trudim in mučim samo sebe z novoletnimi zaobljubami, za katere vemo, da itak ostanejo neuresničene. Čokolade pa je tako ali tako dovolj in ni potrebe, da jo jem še iz adventnega koledarja. Si bom rajši privoščila čokoladno tortico ali domač puding. :)

Adventni koledar lahko dobite tukaj -> Self-care adventni koledar :)
Nisem se zmotila. Adventni koledar namenoma traja cel mesec, ker se mi zdi škoda, da bi zadnji teden kar "vrgli proč". Dela na sebi ni tako nikoli dovolj, ne?
Dnevno bom o nalogah govorila tudi na Facebook profilu Kotiček in vesela bom, če se bo kdo pridružil.

Komentarji