Special edition Jack Sparrow browniji

Rjavčki oziroma browniji so ena mojih najljubših sladic. Sami, s smetano, omako iz vročega sadja ali s sladoledom - vedno so odlični. Odlično se obnesejo kot nedeljsko pecivo, z lahkoto jih ponudiš kot sladico po dobrem kosilu. Enostavno jih obožujem. Poleti jih sicer redko spečem, ker so zelo nasitni in sladki, takšna sladka bomba, zato mi nekako bolj pašejo v jesenski in zimski čas. Tilen me je že tri dni prosil naj jih spečem in ker je ravno na bolniški, sem se odločila, da jih res pripravim. Jack Sparrow browniji jih imenujem z razlogom, saj vsebujejo kar precej ruma. Do njih sem pravzaprav prišla po nesreči, saj sem enkrat narobe prebrala recept in namesto 2 cl ruma, vlila kar 2 dcl. Razlika je seveda ogromna in očitna, a meni rum izredno dobro paše v čokoladne sladice. Vsi smo se strinjali, da so odlični in tako so postali ravno te, s preveč ruma, stalnica. Večkrat jim še kaj dodam - oreščke, čokolado ali  kaj drugega. Ker bo prav kmalu začelo vse dišati po prazničnih začimbah, sem jih tokrat obogatila s čokolado z okusom speculaas piškotov in s Spekulatius namazom, ki ga v tem obdobju dobite v Lidlu. Kaj naj rečem, popolna kombinacija. Mislim, da ne bodo dolgo zdržali.

Sestavine:

  • 200 g rjavega sladkorja
  • 180 g črne moke
  • 250 g masla
  • 150 g jedilne čokolade
  • 1 Ritter Sport čokolada Winter Kreation z okusom Speculaas piškotov
  • 1 vanilijev sladkor
  • 5 jajc
  • 50g kakava v prahu ali navadnega kakava
  • 3 velike jedilne žlice Spekulatius namaza
  • 1,5 - 2 dcl ruma - po občutku, jaz nikoli ne merim ;)
Pečico segrejemo na 180°.


Kako jih naredimo:

  • V kozici stopimo maslo in čokolado. Ko je zmes enotna, dodamo rum, odstavimo in pustimo, da se hladi.
  • V drugi posodi zmešamo sladkor, vanilijev sladkor, moko in kakav v prahu.
  • Dodamo stopljeno čokolado in premešamo.
  • Dodamo 5 celih jajc, a pazimo, da zmes ni prevroča, saj lahko zakrknejo.
  • Zmes prelijemo v pekač in dodamo tri žlice namaza. Z vilico ga vmešamo v maso, da se lepo razporedi.
  • Pečemo cca 20 minut, odvisno od velikosti pekača. Jaz imam majhen pekač, zato jih pečem pol ure. Vmes večkrat preverimo. Jaz jih vedno vzamem ven, ko delujejo še rahlo tekoči, saj so potem, ko se ohladijo, popolni.



Priležejo se k toplemu čaju. Naj vam teknejo! :)

Komentarji