[TILNOV BLOG]: Ohcet bo

April je še daleč. Vsaj zame. Ne pa tudi za mojo srčno izbranko. Stil obleke ima že izbran. Zakaj potem vsako prosto sekundo v pinterest tipka wedding dress?! Seveda potem vsakih 10 sekund sledi "U kaj pa ta?". V večini odgovarjam s pritrdilnimi stavki, ki mi jih počasi že zmanjkuje. Kaj za vraga je rustikalni stil? Predstavljam si rjo(rust), seveda se motim.  Meni takšne stvari niso pomembne in me ne zanimajo.  

Za kakšno res vprašljivo idejo uporabim VETO,  brez nadaljnjih razprav. Uporabil sem jih že veliko. Dobro samo da jih nisva omejila. Želim si lepo poroko, ampak vsak dan se pa ne bi ukvarjal z enakimi stvarmi. Včeraj ji je bila všeč bordo barva,  danes je fuksija.  Niti si ne predstavljam kakšna je ta barva. Že ko mislim da vem in pokažem na njo sledi "jaaa ma ni čist takšna".  Seveda sem se strinjal z barvo, ne da bi prej preveril kako zgleda. Samo da je ona srečna.  Kljub temu, da je to najina poroka, je v bistvu to njen dan. 

Nobena odločitev ni končna pa naj še tako trdi, da je to to. Če bi bilo to to, se lahko potem posvetiš še drugim zadevam. Tako pa se vsak dan pojavljajo dvomi o odločitvah, v katere je bila trdno prepričana, jaz pa sem mislil da so za mano. Ah pa dejmo spet...  Kakšen bo dress code,  kakšna bo dekoracija,  kaj bo rdeča nit?...  Vpraša me za mnenje, odloči se pa ona. V bistvu mi je vseeno.  Komaj čakam da pride dan D, da bo ona srečna,  jaz pa poročen.

Komentarji