Otrok tehnologije s tremi rokovniki

Čeprav imam telefon v rokah skoraj 24/7 in stanovanje vse bolj redko zapustim brez prenosnika, pri načrtovanju še vedno prisegam na planerje/rokovnike. Takšne, s papirjem in platnicami, v katere lahko pišem z barvnimi flomastri in lepim lepilne trakove z vzorci. Poskusila sem s koledarjem na telefonu, z aplikacijami za sezname, pa mi to ni odgovarjalo. Ja, vem, čudno, glede na to, da imam telefon res ves čas pri sebi, a mene zapisovanje obveznosti, risanje, barvanje, črtanje že opravljenih zadev, osrečuje. Še vedno si kdaj kaj zapišem tudi v telefon ali pa si stran v rokovniku celo fotografiram, če grem ven brez torbice in ga nimam kam dat. Ampak ne predstavljam si, da ga ne bi imela.
Izbiranju vsako leto posvetim ogromno časa in naredim manjši doktorat. Brez potrebe, če se mene vpraša. Letos sem se kar hitro odločila, saj je rokovnik, ki ga imam izdala blogerka in podjetnica, ki jo že dolgo spremljam, berem in zelo podpiram, a je do sedaj izdala rokovnike, ki so primerni res samo za mamice. Tudi ta je, če smo čisto natančni, a me to ne moti in sem se odločila, da bo moj. Poleg klasičnega rokovnika, imam tudi organizator obrokov, kamor (če sva pridna) načrtujeva obroke in nakupovalne sezname. Na ta način skušava prihranit in se bolj pametno prehranjevat. Ker pa me v prihodnjem letu čaka en zelo pomemben dogodek, sem si seveda priskrbela tudi poročni planer - Poročna beležnica. Jasno mi je, da se da tudi brez tega poročit, ampak jaz jo pač moram imet. Če bi obstajal še kakšen rokovnik/planer, ki ga ne poznam in nimam, torej za nek četrti namen, bi ga kupila. Prav vem, da bi ga, ker se poznam. 

1 Rokovnik Moje leto

Najbolj pomemben je rokovnik, v katerega beležim vse svoje obveznosti, službene in tiste v prostem času, klice, ki jih moram opraviti, sestanke, ki me čakajo, ideje za blog, neskončne to do sezname in podobno. Rokovnik, ki sem ga izbrala za letos oziroma za naslednjih 12 mesecev, ima dovolj prostora za vse to. Malo pogrešam kakšno prazno ali črtasto stran več v samem rokovniku, a se za pomanjkanje le teh odkupi prikupna beležka, ki sem jo kupila v kompletu z rokovnikom.
Čeprav je v osnovi namenjen mamicam, ga lahko seveda uporablja vsaka ženska. To, da je namenjen mamicam se prepozna predvsem na koncu vsakega tedna, kjer so štiri vprašanja. Ta so zasnovana tako, da lahko mamice zapišejo spomine, prelomnice in novosti, ki so se zgodile njim oziroma njihovim otrokom. No, jaz ta vprašanja uporabljam zase, tako da vsak konec tedna naredim pregled za nazaj in zapišem kaj mi je bilo ta teden najlepše, kaj se mi je pomembnega zgodilo, kaj je bilo tisto malo manj lepo in tako naprej.
Poleg tega ima tudi dovolj prostora za zapisovanje obveznosti po dnevih, tri super sezname: čas zame, čas za družino in hišna opravila, na drugi strani pa še nakupovalni seznam, tabelo za obroke in štiri vprašanja. Vsakemu tednu so torej posvečene 4 strani, kar je zame super in dovolj. Izbrala sem takšnega s spiralo, čeprav vzame za odtenek več prostora. Mi je bolj praktičen, saj liste rada obračam okoli, če me razumete. Najdete ga na spletni strani Nine Držaj, ki piše tudi blog in jo morda poznate pod imenom Z ljubeznijo, mama.



2 Organizator obrokov Slasten vsakdan

Organizator obrokov zdaj uporabljava že nekaj časa in ko se načrtov drživa, se pozitivni učinki res pokažejo - prihraniva, bolj redno in bolj pestro jeva,... Ker ne hodim okoli s potovalko (no, skoraj, ker po mnenju moških je vsaka malo večja ženska torbica potovalka) in mi že rokovnik vzame dosti prostora, Slastnega vsakdana nikoli ne nosim s seboj. Imava ga doma, po navadi v kuhinji na mizi ali kje v bližini, da lahko hitro pogledava kaj je v planu. Nakupovalni seznam izrežem ven ali pa ga fotografiram s telefonom. Kaj več o prednostih in slabostih načrtovanja obrokov si lahko preberete v eni izmed prejšnjih objav.



3 Poročna beležnica

Kot sem že rekla, itak. Moram jo imeti, čeprav vem, da bi se dalo tudi brez nje. Bolj podrobno vam jo bom predstavila čez nekaj tednov oziroma takrat, ko bodo priprave zares v polnem zagonu in se bo tudi njena uporabnost bolj pokazala. Prvi vtis je zelo dober. Beležnica te res lepo vodi od začetka do konca, da ničesar ne pozabiš. Zame je skoraj malo preobsežna, ker sva nekaj odločitev sprejela že na začetku, poroka pa bo majhna in sproščena, ampak nič zato. Nima le veliko prostora za zapisovanje, primerjanje in načrtovanje, ampak ponuja tudi veliko nasvetov in majhnih trikov, ki lahko olajšajo priprave na veliki dan. Zaenkrat jo imam doma, v omarici, saj kaj več kot to, kdo bo moja poročna priča in katero fotografinjo sva izbrala, še nisem zapisovala. Ko se priprave začnejo bolj resno, pa jo bom najbrž nosila kar s seboj. Če imam med bralkami kakšno nevesto in jo poročna beležnica bolj podrobno zanima, naj odklika na njihovo spletno stran, kjer je veliko informacij. 



To so moje trije rokovniki oziroma planerji, s katerimi se poskušam čim bolj organizirat in se s tem izognit pretiranemu stresu. Moram priznat, da se moram v organizaciji še kar malo izurit, saj mi ne gre vedno najbolje, a se trudim in z lepimi rokovniki, je to veliko lažje.


Objava ni sponzorirana, ampak odraža moje osebno mnenje in izbiro.

Komentarji