M. Manson: Dol mi visi

To knjigo sem že nekaj časa gledala na polici, a se nikakor nisem mogla odločiti za nakup. Ko sem jo končno dobila v roke, sem pričakovala čisto nekaj drugega. Povsem drugačno vsebino. Niti sanjalo se mi ni, o čem se bo šlo. Torej me presenetila. Pozitivno? Ja, pozitivno. Ni tako zelo berljiva kot Urbani menih, a mi je všeč. V določenih delih me moti pretirana uporaba ne najbolj lepih besed, ki so sprva še zabavne in si misliš: o, okej, tako sproščeno se bomo pogovarjali, prav, potem pa začnejo malo presedati. A če to zamižim in se osredotočim na vsebino, se mi zdi knjiga zelo primerna za vsakega, ki se je ujel v začaran krog jeze, samote, tesnobe ali hrepenenja po nekaj več.

Naslov: Dol mi visi (dobite jo v knjigarni Felix)
Avtor: Mark Manson
Založba: Učila International

Vsi si želimo biti srečni, je tako? Ženemo se čez meje svojih sposobnosti, nalivamo se s kavo, da bi lahko prebedeli še eno delovno noč, kupujemo si lepa oblačila, drage torbice in nove avtomobile, prepričani, da nas to osrečuje. Pijemo kavice, ki niso za drugam kot za na instagram, družimo se samo še na lokacijah s pogledom na jezero po katerem plavajo labodi, spet, prepričani, da nas to osrečuje. Na kratek rok morda, a na dolgega ne.

"Samozavestnemu človeku ni treba dokazovati, da je samozavesten. Bogati ženski ni treba nikogar prepričevati, da je bogata. Takšni ste ali pa niste. In če o nečem ves čas sanjarite, nenehno krepite nezavedno resničnost: da niste takšni."

Če se navežem na odgovor avtorja knjige na vprašanje: kakšen je torej smisel te knjige - ta knjiga vam bo pomagala razmislit katere stvari so v življenju resnično pomembne in katere ne. Veliko "težav" (ja, v narekovajih) imamo zato, ker sami pri sebi ne razčistimo za katere stvari bi nam moralo biti mar in za katere ne  Poleg tega mislimo, da je konec sveta, če nam kdaj spodleti. To pa zato, ker v današnji družbi vsem vse gre. Kao. Dovoliti si moramo, da nam kdaj spodleti, da kaj zaj*, da projekt pade v vodo in se iz tega nekaj naučiti. Ni nam treba ves čas razmišljati pozitivno in gledati na svet skozi rožnata očala. V redu je, če smo kdaj enostavno sesuti in če to tudi priznamo, lažje nam bo in tako bomo prišli do prave sreče. Skratka, o tem in še mnogih podobnih temah govori ta knjiga. Lahko bi še ure in ure pisala o vsaki temi, ampak ne bi imelo smisla, saj bi vam praktično prepisala knjigo. 

Raje si vzemite čas zase, čas na off (ja, to je dovoljeno in ne, s tem ni nič narobe), si jo izposodite ali kupite ter jo preberite tudi sami. 

Komentarji