[TILNOV BLOG]: Sreča pa taka

Spet čakam. Kje lahko sedim? Škarpa ob zidu hiše se ponuja. Od blizu ugotovim, da je to ptičji wc. Ko vidim tako zaznamovan plac, mi vedno intuicija govori naj se ne zadržujem preveč. Pripravljen sem tvegati. Najdem 50 kvadratnih centimetrov neokrnjenega betona, ravno prav za moji shujšani ritnici. Se usedem, sedim. Glas v meni pravi napak si se odločil. Ni bilo prvič. Pa valjda nimam tako (ne)srečo. 

Minute tečejo hitreje kot mobilni podatki. Ni minilo 15 minut nakar se je zgodilo. Kot strela z jasnega - cap. Ok... vedel sem kaj bo. Mogoče sem celo sam priklical. Sam da ni na glavo. Nastradala je roka. Grem na javni wc da se očedim. Samo to je kao za srečo, se spomnim. Vplačam eurojackpot, ne zadanem. Nauk te zgodbe je, ne igraj loto. Večjo možnost imaš, da te  armada galebov ukaki, kot za resen dobitek. Vsaj js.

Komentarji