Recept: Tunin namaz z jajci

Ker moji nečakinji praznujeta rojstni dan samo en mesec narazen, smo letos praznovali dvojno - torej oba v enem dnevu. V nedeljo smo se tako zbrali na kupu, dobro jedli, veliko klepetali, se igrali in se nasploh imeli lepo. Ker je ljudi seveda treba nahraniti, sem sestri ponudila pomoč. Javila sem se za tunin namaz, ki ga sicer za toliko ljudi še nisem pripravljala. Ampak kaj pa gre lahko narobe? Tuno imam rada, sestavine so zelo prilagodljive vsakemu posameznemu okusu, torej nebi smelo biti težav. In jih ni bilo.
Pobrskala sem za recepti, da sem dobila občutek kaj v tak namaz sploh gre oziroma kaj se priporoča, na koncu pa seveda naredila po svoje. No, kot kaže je bil rezultat odličen, saj je bil namaz kar popularen. Meni je bil zelo dober in sem po eni strani vesela, da ga je še nekaj ostalo, da ga lahko danes zajtrkujem.
Prilagam še super enostaven recept za ta namaz, ki se najbolj prileže na popečen, topel kruhek.

Sestavine:

- 3x 160g tune v olivnem olju
- 3x topljeni sir
- 100g abc sirnega namaza s tuno
- 2 jedilni žlici majoneze
- 2 trdo kuhana jajca
- sol, poper, česen, sveža bazilika, mehiške začimbe

Kako ga naredimo?

Najprej damo kuhati jajca, saj traja približno 10 minut, da so trdo kuhana, v tem času pa je namaz praktično pripravljen. Iz konzerv tune odlijemo odvečno olje in damo tuno v posodo. Dodamo topljeni sir, sirni namaz, majonezo in zmešamo. Namaz poskusimo in ga začinimo po okusu. Ko so jajca kuhana, jih ohladimo pod hladno vodo, odstranimo lupino in jih narežemo na drobne koščke ter jih primešamo namazu. Postavimo v hladilnik in to je to.

1) Lahko bi vse skupaj tudi zmiksali, a nisem želela čisto gladke strukture.
2) Jajca lahko tudi naribate, če vas motijo večji koščki.

Recept je res preprost, ampak rezultat je odličen. Če ga kdo preizkusi, naj mi sporoči.

Komentarji