Ustvarjena za gibanje

Ljudje smo ustvarjeni za gibanje. Brez gibanja nebi preživeli, to je dejstvo. Naše telo je narejeno tako, da se lahko premika in da se more premikati. Premalo ljudi se zaveda, da pomanjkanje gibanja resno škoduje našemu zdravju. Morda se sliši hecno, pa ni. Gibalna neaktivnost je zelo pogost vzrok za številne bolezni. Pa sploh ni potrebno veliko, da bi to preprečili. Sprehod na dan, nekaj vaj za moč, raztezne vaje, pa bi bilo vse v redu.

Gibanje in jaz

Gibanje je del mojega življenja že od otroštva. Ukvarjala sem se z različnimi športi in razen pri ju-jitsu, se nikoli nisem lotevala resnih tekmovanj. Na leta v kimonu imam lepe spomine in še danes bi se z veseljem vrnila nazaj. Ko sem zaključila s preizkušanjem športov, sem bila nekje na sredini srednje šole. Takrat sem se začela ukvarjati s treningi z lastno težo in s fitnesom. Pri treningih sem bila sicer zelo disciplinirana, a hrana je vedno moja šibka točka, zato sem bila daleč od tega, da bi lahko predstavljala prej-potem fotografije in občudovala kako se je moje telo spremenilo. No kljub nedisciplini pri prehrani se je spremenilo, predvsem pa sem opazila razlike pri počutju, samopodobi in koncentraciji. Sem pa v fitnesu spoznala tudi fanta, ki je še danes z menoj. V fitnesu mi je zelo pomagal in mi pomaga še danes. Malo je tudi "kriv", da sem se odločila za študij kineziologije, saj me je navdušil za to, da me zanima človeško telo, predvsem mišice in kaj se z njimi dogaja.

Tek

Nikoli nisem bila tekačica, niti si tega nisem posebej želela. A ko sva pred slabim letom z mami prišle na idejo o udeležbi na Ljubljanskem maratonu, se je vse spremenilo. Sicer sem še vedno nekje na meji med tem, da se med tekom bolj mučim kot uživam, a je razlika med počutjem na začetku in danes velika. Verjamem, da bom lahko tek vključila v svoj vsakdan in da je povsem združljiv s treningi v fitnesu, ki se jim ne želim odpovedati.

Kineziologija


Čeprav študij kineziologije ni bil moja prva izbira in sem se najprej podala v povsem druge vode, danes verjamem, da je edina prava. Ponuja mi možnost, da združim vsa področja, ki me zanimajo: gibanje, človeško telo in zdravje. Nikoli ne bom pozabila prvega dneva v prvem letniku, ko sem bila na robu joka, ker sem bila tako neskončno srečna, da sem našla popoln študij zase.

Komentarji