Sivkini piškoti

Tale recept sem prenesla iz svojega starega bloga, kuharskega bloga. 5 let nazaj sem ga pisala, ko sem res veliko kuhala in predvsem pekla. Ne vem zakaj sem nehala, ker sem v tem baje kar uživala. Recept sem našla na tem blogu. Komaj čakam, da pridem kaj domov, kjer si bom naredila zalogo sivke in jih spekla še enkrat. Zelo primerni za  poletje, saj se odlično priležejo k sivkini limonadi. ;)



Sestavine:
350g pirine moke
150g sladkorja v prahu
pol žličke pecilnega praška
1 rumenjak
nastrgana lupinica ene limone
180g masla
2 žlički limoninega soka
2-3 žličke sivke

Naredimo jih tako:
V posodi najprej zmešamo moko, pecilni prašek, limonino lupinico in cvetove sivke. Nato dodamo maslo, limonin sok, rumenjak in vse skupaj zgnetemo. Jaz sem to naredila kar z rokami. Najprej se bo morda zdelo, da je testo presuho, ampak se čez nekaj minut lepo prime.
Najlažje bo, če testo potem oblikujete v nekakšno "klobaso" in jo zavijete v prozorno folijo za živila. Testo postavite v hladilnik za kakšno uro.

Ko ga vzamete iz hladilnika, narežite približno 5-10mm debele kolobarje in jih položite na pekač (priporočam uporabo peki papirja). Posujte jih z malo sivke in jih pecite 15 minut na 175°C.

Pustite jih 10 minut, da se ohladijo in uživajte v nežnem okusu sivkinih piškotkov! :)



Dober tek!

Komentarji