Recept: Gospod bananin kruh z borovnicami

Receptov za bananin kruh je na spletu ogromno. Skoraj toliko kot člankov o tem kako se znebiti celulita. Vsak ga potem priredit malo po svoje, eksperimentira in najde tist popoln recept za sebe. Ali pa ne. Lahko vsakič narediš drugačnega, nič zato. 

Jaz sem bananin kruh z borovnicami danes pekla po tem receptu:

Suhe sestavine:
  • 260g pirine moke
  • 40 gramov vanilijevih proteinov
  • 2 žlički pecilnega praška
  • ščep soli
  • 50g sladkorja
  • 1 paketek vanilijevega sladkorja
Mokre sestavine:
  • 2 jajci
  • 200g banan (bolj zrele, boljše je)
  • 125ml mleka
  • 60g masla
  • 150g borovnic (od oka, res od oka, ker sem bila prelena, da bi jih stehtala)
Pečico sem grela do 180°. Maslo sem stopila in ga odstavila, da se je hladilo. V veliki skledi sem zmešala moko, pecilni prašek, sol in proteine. V drugo skledo sem pretlačila banane, dodala vanilijev sladkor, sladkor, jajci, mleko in stopljeno ohlajeno maslo. Mokro maso sem narahlo primešala suhi in na koncu dodala še zamrznjene borovnice (zadnje čase imam res noro željo po borovnicah. Ves čas.). To je to. Preliješ v pravokoten pekač in pečeš cca 1 uro. Vmes preveriš z zobotrebcem (če je čist, je pečeno).

Kakšen je, še ne vem, ker se še peče. Diši odlično, pecilni prašek pa je tudi več kot dobro opravil svoje delo ;)

P.s.: Bananin kruh z borovnicami je z razlogom postal Gospod. Vedno uspe, zmanjka pa ga še hitreje kot ga naredim.

Komentarji