Prvič ob baletnem drogu

"Gremo! Roko na drog, pete skupaj. Počep, na prste, gor, nazaj." Čakaj malo, kaj? Kam? Veste tisto o kravi in baletu? No, to! Tako sem se počutila prvih nekaj minut. Hvaležna sem si, da se nisem videla v ogledalu, ker mislim, da bi to slabo vplivalo na mojo samo podobo. Moje že tako ne najbolj elegantne in tanke noge zagotovo niso zgledale prav nič sexy, ko sem jih poskušala spravit v nekakšen plie položaj, medtem ko so se tresle, kot da mi manjka doza kakšnega močnega napoja. Še sreča, da so ostale ženske že prave male Booty barre mojstrice, tako da sem se imela po kom zgledovati, ne glede na to v katero smer smo bile obrnjene.

Nekje sredi vadbe so me noge tako pekle, kot da fitnesa od znotraj še nisem videla, gibalna aktivnost pa je tujka za katero še nisem pogledala v slovar. Samo še potrdila sem svoja predhodna spoznanja o tem, da če dobro in z lahkoto plavaš, še ne pomeni, da boš lahko veliko in dobro treniral tudi v fitnesu in podobno. Vsak šport zahteva malo drugačno pripravljenost. No, kar sem pravzaprav hotela povedati je to, da je Booty barre vadbe zagotovo pravi blagoslov za ženske (Renata, če pri tebi trenira tudi kakšen moški, me prosim opozori, da to popravim) noge in zadnjico. Poleg tega je idealna vadba za tiste, ki s(m)o si globoko v sebi želeli biti baletke, a nam to ni nikoli uspelo. Pa ne se bat, ne boste eno uro delale baletnih koreografij, zahtevnih piruet in ne vem kaj še vse. Poskrbele boste, da bo čvrsto celo telo, s poudarkom na spodnjem delu, seveda.
Aja, pa da ne bo kdo mislil, da pri tej vadbi malo dvigneš nogo, narediš nekaj počepov pa je to to. Z mene je teklo. Bilo mi je tako vroče, da sem si drznila zapustiti studio v pajkicah in trenču (dobro, da me ni ujela modna policija), ker si nisem mogla predstavljat, da bi morala čez vlažna in mehka bedrca tesne hlače oblečt. Tako no, ni izi.

Čeprav sem imela za seboj naporen teden, pred seboj pa še bolj naporen vikend, je bil obisk Renatinega studia res dobra odločitev. Iz nje kar seka energija, ki jo (nevede?) prenese še na vse okoli sebe. Poleg tega je vadba dovolj zahtevna, da se moraš popolnoma skoncentrirati na svoje telo in na to kar delaš, kar pomeni, da nimaš časa razmišljat o 100 drugih stvareh. Kot ena mini meditacija. Vadba in meditacija torej. Top!

Ne razmišljaj več, ampak klikni tukaj in se čimprej preizkusi v Booty barre vadbi. Če postaneš zasvojena pa se obrni na Renato, jaz ne prevzemam odgovornosti. ;)

Komentarji