Peanut butter kroglice

Imela sem celo popoldne časa in razmišljala sem o tem, da bi pripravila nekaj dokaj zdravega za prigriznit. Namesto čokolade recimo. Prebrskala sem različne recepte za fit, visoko proteinske, no sugar sladice in se na koncu odločila, da bom poskusila sama nekaj sestaviti skupaj. Po občutku. K sreči mi je ratalo že v prvo, tako da sem zadevo samo še zapisala in to je bilo to.
Za ta namen sem prvič v življenju kupila tudi kakav v prahu in šokirano ugotovila, da kakav sploh ne vsebuje ogljikovih hidratov. Ja, najbrž je komu smešno, ampak to je bilo zame res presenečenje. Vsebuje predvsem veliko maščob in beljakovin. Bravo kakav. Bala sem se edino, da bojo zaradi kakava kroglice pregrenke, pa niso. Morem priznat, da so veliko boljšega okusa kot sem pričakovala. Torej, gremo k receptu.
Sestavine za 15 kroglic:
  • 2 veliki žlici arašidovega masla
  • 2 žlici kokosove moke
  • 1 žlica ovsenih kosmičev
  • 1 pest oreščkov in brusnic
  • 1 vrstica temne čokolade (75%)
  • 1 žlica kakava v prahu
  • 2 žlici beljakovinskega praška (vanilija v mojem primeru)
  • voda (dodajate po občutku)
Postopek:
  • Oreščke in brusnice sesekljate, v isti sapi lahko enako naredite še s čokolado (ker ste že v zaletu ;) ).
  • Sesekljane oreščke stresete v posodo, dodate kokos, ovsene kosmiče, kakav, beljakovine in arašidovo maslo.
  • Mešate (z žlico recimo, najbrž gre tudi z mikserjem), da dobite enotno maso.
  • Dodate čokolado in po žlicah dodajate vodo, da dobite primerno maso za oblikovanje kroglic.
  • Povaljate jih v kokosovi moki. Ali pa ne. Po želji :)
20161007_191810.jpg
Sestavine lahko prilagajate svojemu okusu. Lahko kaj odvzamete ali dodate, pomembno je, da imate na koncu dovolj "mokro" maso, da se jo da oblikovati.
To je to, dober tek!  :)

Komentarji