Moški, ki si je kupil pižamo

Jaz sem najbolj zmrzljiv/zmrznjen (?) človek kar jih je. Pri 24°C v notranjih prostorih po navadi jamram, panično iščem odeje in se oblačim v najtoplejše puloverje. Spim v enodelni pižami, pokrita pa sem še najmanj z dvema odejama. Pa da se razumemo, živim na morju, kjer, razen tega, da včasih piha burja in vremenska napoved zaradi tega pokaže temperaturo -12, je večino časa topleje kot v ostalih krajih. Nisem čisto prepričana, če imam težave s termoregulacijo, ker ne jem dovolj rdeče pese ali pa sem enostavno prilagojena na bolj tropske temperature.
Kolikor je meni znano, moški niso ravno ljubitelji pižam. Zadovoljni so že z udobnimi gatami in dovolj široko majico. No, vsaj mislijo, da so zadovoljni. Pokrivajo se s še več plastmi kot jaz in ves čas jamrajo kako jih ponoči zebe. A res? Čudno ne, če pa imate gole noge. Po dolgem prepričevanju in stotih argumentih ZA pižame, mi enega izmed pripadnikov zgoraj omenjene skupine uspe končno prepričati, da si jo kupi. "Kak je udobna" je prvi komentar po tem, ko jo v kabini navleče na sebe. Mislim si svoje, ker se mi sploh ne ljubi izgubljat energije s potrjevanjem dejstev, ki so meni že dolgo znana.
Nad pižamo je tako navdušen, da je več ne sleče. Celo popoldne preživi v njej in se sam sebi smeje v smislu kako dobro sem se to spomnil. Si ja, si. V njej preživi vse minute do trenutka, ko pride čas za spanje. Pogledam dvakrat, ker mislim, da vidim narobe. Pižama leži na polici, on pa že do vratu zavit in pokrit, skoraj spi. Vprašam ga, če misli resno, pa pravi, da mu je dovolj toplo. Celo meni bi bilo, če bi bila pokrita s tremi toplimi odejami, četrto pa bi imela ob robu še za rezervo.
Namesto, da bi oblekel pižamo in bi mu bilo  ponoči končno toplo ter ga zjutraj, ko vstane iz postelje, ne bi takoj zazeblo, je zdaj pogruntal, da lahko na klimi nastavi timer, tako da gospodična ogreje bivalne prostore še preden nama zazvoni prva budilka. Pižama  pa vsak večer pristane v kotu in popoldne nadomešča trenirke.

Komentarji