Energijske ploščice brez dodanega sladkorja

Včasih sem imela res lepo navado, da sem redno zajtrkovala. Sploh ni bilo pomembno, če je bila ura 6, 8 ali 11, brez zajtrka se moj dan ni nikoli začel. Potem pa se je zgodilo poletje in moja navada se je izgubila. Še danes se nisem spravila nazaj na zeleno vejo, zato si včasih pomagam z vnaprej pripravljenimi čokoladicami, ki me počakajo v hladilniku in mi zjutraj ne vzamejo čisto nič časa.
Že res, da si moramo za pripravo teh ploščic vzeti kakšno uro, a ko so enkrat pripravljene jih imamo na voljo za več dni. Počakajo v hladilniku, brez težav pa jih tudi zamrznemo in jih potem vzamemo iz zamrzovalnika en večer prej.
Potrebujete:
  • Tri zrele banane
  • 1 lonček arašidovega masla (ko govorim o lončkih imam v mislih lonček, ki drži približno 2,5 dcl tekočine)
  • Dve jedilni žlici medu
  • Čajno žličko cimeta
  • Pol čajne žličke ingverja v prahu (Če vam ni všeč, ga pač izpustite)
  • 2 lončka ovsenih kosmičev
  • En nasekljanih lonček oreškov (jaz sem uporabila kar študentski  mix)
  • Temna čokolada
  • Kokosova moka
Z električnim mešalnikom v posodi zmešajte banane, arašidovo maslo, med, ingver in cimet, da dobite gladko maso. Dodajte oreščke, ovsene kosmiče, kokosovo moko in na koščke narezano temno čokolado ter mešajte, da masa postane enakomerna. V manjši pekač dajte papir za peko in maso enakomerno razporedite po pekaču. Pecite 30 minut na 180°C. Ko so pečene jih pustite, da se povsem ohladijo in jih šele na to razrežite. Zavijte jih v folijo (jaz sem uporabila tisto prozorno za živila) in jih shranite v hladilnik ali zamrzovalnik.
Zraven si lahko za zajtrk privoščite še proteinski napitek. Pa dober tek!

Komentarji